2008-12-08

Jaha, hamnade här bara för att jag väntar på att jag ska smälta min sena frukost innan jag tränar. Sov till typ 11, sen blev det dressyrpass och sen frukost. Har slängt in tvätt i maskinen och dammsugit. Helt sjukt vad skitigt det blir inne när det är så lerigt ute + att djuren fäller så det är grus och hår överallt .Får typ dammsuga varje dag.

Resten av dagen ska spenaderas med träning, dusch, lunch (?), telefon och tv tror jag. Det är så tråkigt att vara ledig när ingen annan är det...


Olof skulle ta kort när jag red, det enda kortet som inte blev svart eller suddigt var det här...
Kanske man ska önska sig eller köpa en ny kamera


Sådär ja. (Inställningarna är rätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0