2008-12-08 (16.41)

Jaha, nu har jag tränat och gjort allt som jag tänkt göra idag och klockan är bara 20 i 5. Vad ska man fördriva resten av dagen med?

Har kollat ut massa prylar jag vill ha till vardagsrummet och funderat på vad jag ska köpa i julklapp till min karl. Jag skulle behöva åka runt och inhandla massa indredningsgrejer. Tyvärr har jag inga pengar till det, men jag lovar, en dag när du kliver in i mitt hus så ska det vara som jag vill ha det i detalj. Resan dit kan bli lång, men jag vägrar släppa mina planer för jag vet hur jävla mysigt och fint vi kommer ha det här sedan. Då, den dagen kommer du ångra att du inte lät mig starta ett eget inredningsprogram på tv och bli rik på något jag vill hålla på med. Ja det kommer du.

Måste ringa min bror ikväll och ta reda på hur man ska göra när jag är smal när jag spänner, men om jag går runt som vanligt så ser man inte så stor skillnad mot innan. Jag orkar ju inte gå runt hela dagarna och spänna magmusklerna heller. Jag har nästan inget fett på magen längre, men när musklerna är avslappnade så ser jag ju lite småfet ut än :P


Kan du inte komma hem till mig älskling?
(Ida förstörde alla söta bilder på oss den kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0