2008-12-07

Funderar på om jag ska väga mig nu, jag har egentligen bestämt att jag inte ska väga mig fören jul för att se hur resultaten ser ut, men är så nyfiken. Ohlson sa till mig i fredags att jag höll på att försvinna. För mig är det bara positivt! Jag märker ju själv att jag gått ner, får på mig kläder som jag inte haft på över 1½ år osv. Jag är skitglad. Har mitt delmål till jul vad det gäller måttbandet och det ser ut att kunna gå! Sen har jag mitt slutgiltiga mål till sommaren som det ser ut nu. Sen kanske jag fortsätter längre, men jag vill inte bli benrangel. Tror iofs inte att det kommer ske, har aldrig varit det innan så ;)

Jag var tvungen att springa och väga och mäta mig nu och jag har bara ½ cm kvar till mitt mål inför jul runt magen och nu har jag rätt nyss ätit så det känns poritvit. Vägde mig också, har gått ner 2 kilo på en månad, men egentligen skiter jag i vad det står på vågen. Jag har ju börjat träna och fått muskelr, så länge magen försvinner så får jag väga 150 kilo om vågen vill :) eller kanske inte. Men just nu är jag nöjd! På typ 3 veckor så har jag ½ cm att få bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0