2008-12-07 (20.00)

Haha, jag har idag skrivit om hur duktig jag är och tränar och håller i, men idag har jag svullat ordentligt. Grannen ringde och undrade om jag ville vara sällskap åt hennes dotter ett par timmar. VIsst det kan jag, hon ville baka och vi gjorde chokladmuffins. Käkade det och så gjorde vi hamburgare till lunch. Senare när vi låg och svällde framför tvn så ringde grannen igen och frågade om hon skulle köpa med pizza hem. Vi tyckte att det lät jättegott så jag fick en vesuvio hemskickad. Men då sa min mage ifrån, jag kunde knappt smaka på den, det var inte ens gott nu! Det är ju allt en förbättring iaf, förut hade jag lätt kunnat trycka i mig den där pizzan, men nu står den i kylen och väntar på att Olof kanske vill äta den när han kommer hem.

Nu ska jag ut och gå en sväng med Toffe, sen blir det styrka och så tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0