2008-12-03

Det är kallt! Eller egentligen inte, men jag fryser som fan... Sitter här med täcke runt mig och skakar nästan, har försökt få fart på pannan så man kan duscha men det går inte och vi är osams så jag ger upp, han/hon/den/det har vunnit igen. Så jag sitter här istället och tycker lite synd om mig själv. Snart ska jag gå ner och bädda ner mig i soffan tills det är dags att fixa sig innan jobb.

Har iaf gjort alla stallsysslor och ridit dressyr idag. Så jag har all rätt i värden att bara vila fram till jobbet. Undrar om jag ska göra en kopp te, eller varm choklad... Då blir man nog varm... Mmmm, varm choklad :) Det blir det!

Min hund är söt, men han saknar Olof, han har gnällt hela dagen, men snart kommer ju älsklingen hem från jobbet och då blir både jag och Toffe glada :) Neej, den här varma chkladen lockar för mycket nu... Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

kollade bilder från eran student på facebook nyss jag finner inte ord för josiies outfit haha go spicegirls:)

2008-12-03 @ 14:38:40
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0