2008-12-02

Har varit ledig idag med, från jobbet iaf. Har städat hela huset, eldat massa skräp, pyntat utomhus och tvättat så har med andra ord jobbat hemma istället. men det gör mig ingenting. Nu är allt klart och det enda på min lista som inte är gjort än för dagen är träningen och den ska jag straxt ta itu med. Ikväll kommer Tesan över en sväng också var det lovat, trevligt.

På fredag så ska jag Olof, Jimmy och Linda förhoppningsvis boka tunnan på jobbet och bada och dricka lite öl. Det kommer bli riktigt trevligt, bara att hoppas på att ingen har bokat tunnan än, får kolla upp det imorgon på jobbet.

Bara 13 dagar kvar till lön och sen blir det att hanlda julklappar för hela slanten, nej förhoppningsvis inte, men det blir iaf julshopping någon dag, först måste jag bara luska ut vad jag ska köpa till alla som förtjänar en julklapp ;)

Det blev varken dressyrpass eller långpomenad i skogen med Toffe, usch vad jag hatar sånt här väder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0