2008-12-01

Första december,

Igår somnade jag klockan 9 och vaknade vid 11 idag. Tror att jag kan ha haft sömnbrist. All min surhet och negativa tankar är bortblåsta. Olof var glad idag och vi tog igen första avdentsfirandet idag, så vi har fikat glögg, julmust, lussekatter och pepparkakor :) Har varit inne i stan och letat efter en adventsljustake men hittade ingen så det fick bli ett sånt ljus som man eldar lite på varje dag med siffror på ;) Köpte också lite mat, nya gardiner till köket och en ljusslinga som jag ska hänga upp ute vid verandan imorgon. Nu känns allt bra igen.

Har inte tränat idag, men tänkte köra lite styrka nu här på kvällskvisten. Imorgon blir det dressyrträning med Wilma och så en promenad i skogen med Toffe om det inte är för busigt väder.

Det var nog allt jag hade på hjärtat. I hjärtat finns alltid du Olof <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0