ja, välkommen...

till min nya blogg.... igen.

de går inte så bra för mig vad det gäller uppdateringar och minne. för de första så kom jag på nu att jag saknar att blogga och ville börja igen. tyvärr så hade jag självklart glömt lösenordet till min andra och efter ungefär 500 försök så gav jag upp och skapade den här. so, here we are now.

är för tillfället ledig från jobbet. första lediga dagen igår (torsdag) och jobbar inte fören på tisdag igen. superskönt :) fast man tjänar tyvärr inga pengar på att vara ledig. tyvärr inte heller på att vara arbetslös vilket jag förmodligen kommer vara inom loppet av 3 veckor. känns förjävligt. men de är bara att söka, söka, söka.

undrar vad man ska ta upp för att uppdatera sen i april då jag bloggade sist.
sammanfattning:
jag och olof har flyttat till vårt lilla hus nu och bott in oss ganska bra. jag vill fortfarande göra om och inreda allt, men jag är ju också galen (målade senaste om igår i badrummet på nedervåningen)

jag har tagit studenten. efter en vild och underbart rolig studentvecka så var allt helt plötsligt slut. känns tråkigt som fan att inte få träffas på samma sätt som man är van vid. men that's life.

jag jobbar nu på hjortensbergs blommor i Nyköping och trivs bra där, men som sagt är ju bara där i max 3  veckor till (om jag inte får jobba oktober också, beroende på om chefen åker till australien då)

Vi har fått tillbaka Smula, vår lilla katt nu när vi kan ha henne i huset. Vi ska även få en hund nästa torsdag. ska bli toppenkul! längtar massor!

jag har tatuerat mig, och två gånger om tillochmed. har nog fått mersmak för de där för jag längtar redan nu tills nästa fast jag inte boka någon tid än. haha

det är väl ungefär de jag kan komma på som är väsentligt, inte ens det än gång. men tror nog inte de hänt mer än så.

ikväll åker vi hem till mor och far för imorgon döps mitt ksuinbarn Mira Malvina Rothman och då ska vi själklart delta.

men nu ska jag ge mig. ska försöka skriva mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0