2008-08-31

Så var man inne på den sista dagen på sommaren, slltså sista Augusti. Denna dag är hitills ungefär lika seg som alla dagar är när Olof jobbar kväll och jag är ledig. Har ingenting att göra och bara tanken gör att jag får ännu tråkigare. ska färga håret idag, de är ungefär vad jag ska roa mig med från 14.20 - 22.34 då Olof kommer hem. för de tar ju ungefär 8 timmar att göra. pust.

Jobbar imorgon igen och då är Olof hemma. Ledig på tisdag och får vara med han då, jobbar onsdag, sen åker vi till Borensberg till helgen för då är det marknad och vi är även bjudna på kräfskiva i Ljungsbro och spelning i Motala, får se vilket alternativ som lockar mest då. Ska väl även passa på att träffa Olofs bror och barn när man ändå är i Närheten. efter den här veckan är jag officiellt arbetslös och jag antar att detta inte är min sista långtråkiga hemma dag på ett tag. känns ändå skönt att ha lite inplanerat i Septetmber, helgen efter den som kommer nu ska vi bege oss till Borensberg igen för då fyller nämligen Morfar 70 år. veckan efter det på Onsdagen åker vi till Olofs föräldrar i Täby för att sedan dagen efter åka till Gran Canaria en vecka. sen är även September måndad avklarad. Hoppas inerligt att jag fått ett jobb innan Oktober börjar. Måste även skriva in mig på körskolan så man kan ta de där jävla kortet någon gång.

Nehe om man skulle äta lunch, ringa mor, gå ut med Toffe, färga håret och späda ut tiden med lite te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0