2008-08-30

Jaha, har jobbat idag för första gången på 10 dagar, var skönt men ändå segt som satan, trodde att de skulle röra sig mycket folk på stan när de är löningshelg, men icke. var hur som helst trevligt att göra något annat än att sitta hemma.

när jag kom hem så tog jag och Jossan (grannflickan) en promenad med våra hundar ner till vattnet så dom fick bada. Toffe var galen och simmade runt och hade vissa svårigheter med att hålla huvudet över vattnet när han fångade saker i vattnet vilket jag hade stort nöje åt. haha. tror att Toffe är lite halt, eller snarare, han är halt, men vet inte om de beror på efterföljder från vätrinärbesöket i onsdags eller om han gjort illa sig. i vilket fall som helt verkar han inte lida av det och de är ju iaf bra. har lyckats få honom att freivilligt gå upp för trappen till övervåning nu med. det ni ;)

har inte mer att rapportera om, nu blir de en sen middag och vänt på att älskling ska komma hem från jobbet.

hoppas på ikea på måndag.



saknar studenten och alla mina änglar i Norrköping. (Jossi med mördarblicken)



jag saknar dom <3



och henne <3



och dom där två! <3 och hela alltihopa!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

saknar saknar saknar! gillar josiiies blick haha ser ut som sofia har jättebröst:P

2008-10-15 @ 22:14:14
URL: http://elliiieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0