2008-08-29

världens segaste dag idag!!! har varit vaken sen 9 eftersom man nu är hundägare och måste upp och vandra med den tidigt på morgonen. tänkte att jag skulle få sova när jag gjort min plikt, men kunde inte somna om, hela dagen har sedan fortlöpt med enbart tråk. tog toffe på en lång promenad så fördrev iaf 1 timme av den här dagen med mågot vettigt. tänkte sedan fördriva tiden med att städa, men det finns ingen lust någon stans i hela min kropp. skulle typ kunna döda för att få göra något kul ikväll. funderar på att hyra en helikotper och åka till Ljungsbro och spendera lite tid med pojkar som jag inte träffat på mycket länge. (tänkte just transoprtera mig med helikopter för att jag är så jävla rik).

nej, men de skulle vara riktigt kul att göra något. har ju suttit här i en vecka nu utan att ha träffat en enda människa utom olof i princip. och social som jag är så håller jag på att flippa ut nu :S men va fan ska man göra. skulle väl kunna åka iväg, men sen kan jag ju inte lämna toffe för länge, + att jag måste vara på jobbet 11.00 imorgon. de är fan jobbigt att vara så beroende av att träffa människor. vet även att olof inte kommer orka vara social ikväll och så kommer han typ få skulkänslor för att jag är så uttråkad så jag vill dö.

paus, måste ringa Hanna.... och Olof...

och nu åker jag! hahaha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0