2008-08-26

igår var jag och olof på bio och såg Arn, riktigt bra film, hade längtat efter den så var kul att äntligen få se slutet. besökte även coffe house och fick lite ont i magen. saknar faktiskt tiden i norrköping och de hela blev inte bättre av att sofia ringde precis när jag hade beställt. vi måste åka dit någon gång och fika bort några timmar som vi brukade göra.

lyckades dra på mig någon slags bacill så nu är jag sjuk också. tror det kan ha något med bloggen att göra. har inte varit sjuk sen jag bloggade sist (förutom efter studenten, men hade nästan inte räknat med något annat efter den veckan). var iaf tvungen att sjukskriva mig, vilket känns skit eftersom de är mina sista två veckor på jobbet nu och detta resulterade i att jag endast kommer jobba lördag den här veckan. ass.  fick iaf ett lönebesked som var roligt att öppna igår. ska bara försöka hålla lite i pengarna. tänkte måla om och fixa i ordning datarummet samt köpa ny jacka och skor. sen får de bli sparsamt. iaf tills jag vet om jag kommer får någon lön framöver. vore ju dumt att bränna varenda litet öre och sen stå där fattig som en kyrkråtta nästa månad.

på torsdag kommer toffe och då börjar offeciellt mitt nya liv också. just nu så går jag ju ner i vikt utan att göra något, men ska väl inte skratta mig lycklig på det, för tar jag inte tag i det snart så får jag väl bokstavligt talat äta upp min lycka över att gå ner i vikt utan ansträning. men nu känns iaf mitt för tillfället drömmål ganska nära i siktet. två cm runt magen så är jag framme vid den siffra på måttbandet som jag strävat efter till och från sen i oktober. men när de ändå går bra så är de väl lika bra att när den dagen kommer, fortsätta och satsa på yttligare några cm mindre. men det blir en kommande fråga. nu är satsningaran framför allt inställda på dessa två jävla cm som jag vill ha bort illa kvickt! men hur som helst så har jag inte  varit så här smal på över ett år, så grattis till mig. får bara hoppas att jag inte är sjuk så länge till så träningen kan börja i sin ordning.

sist jag bloggade (alltså min andra blogg då) så var hockeyn i full gång och nu börjar de närma sig nästa säsong. kommer kanske inte bli lika våt i trosorna detta år eftersom Weinhandl är i Ryssland denna säsong. men de kanske är lika bra de. haha, hockeyn är iaf värd ändå.

nää, nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra min älskling sällskap i sängen.
älskar dig olof <3



norrköping och mina älskade, från vänster: josie, maja, andréa, sofia



han jag delar allt med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0